Początek


Witam wszystkich, którzy zawitali na tym oto blogu. Pomysł o zrobieniu takiego oto bloga wpadł mi już jakiś czas temu, ale nie miałam czasu na realizacje, jednakże dzisiaj nadszedł dzień, w którym powstaje Nikita-Equ". Zacznę może od przedstawienia się. A więc nazywam się Dominika, a konno jeżdżę już prawie 8 lat :) Konia własnego nie mam, aczkolwiek od roku pracuje z siwa klaczą Bonnie, a od miesiąca zaczęłam prace z Dexteremktóry tak naprawdę dopiero zaczyna prace pod siodłem i jest całkowicie zielony na każdej płaszczyźnie
A więc co znajdziesz na tym blogu?
Zdecydowanie dużo zdjęć, pokazujący progres, jak i obu koni, ale zapewne i mój. Dużo opisów jazd i zapewne pełno informacji, które każdemu koniarzowi się przydadzą :) 
No cóż, nie będę przedłużała... Jeśli już tu trafiłeś to zapraszam cię drogi czytelniku do czytania dalej ;)

                        (Na zdjęciu Bonnie, ale zdjęcie sprzed jakiś 5 miesięcy.)

Komentarze

  1. Wow, jeździć od 8 lat, pracować z młodymi końmi :D Też bym tak chciała :) Dopiero zaczynam się uczyć jeździć konno, ale mam nadzieję, że w przyszłości będzie mi to szło coraz lepiej :3 Zapraszam do mnie :P Jestem dużo mniej doświadczona, ale o to chodzi na moim blogu. Piszę o tym jak ciężko jest zaczynać ^^ http://likekonik.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Na pewno z czasem będzie ci szło coraz lepiej, ja też się ciągle uczę. Oczywiście,że odwiedzę twojego bloga, bo tematyka zaczyna się bardzo fajnie ^^

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty